niedziela, 30 listopada 2014

What is the cause?

I'm using Jolanda Tarot for very personal and difficult matters, it seems. I had a very hard time and I was wondering what led to that situation. I pulled cards on St. Andrew's Eve to see it more clearly.



3 of Wands, XI Strength, XVI The Tower

My fire, my creative force (XI) got trapped behind the crates (3/Wands), probably connected to new challenges in my life, meaning becoming a mother. The fire got imprisoned in XVI The Tower and that led to my suffering.

2 komentarze:

  1. Cześć Magda.
    Tu Jola z forum Tarocisty.
    Znalazłam w necie bardzo ładną talię Christmas Tarot, autorka Corrine Kenner, z ilustracjami w stylu wiktoriańskim, w sam raz na nadchodzący świąteczny czas.
    Może ją kiedyś tu, u siebie, zaprezentujesz? ;)

    Życzę Ci dużo zdrówka na Święta oraz sukcesów na niwie osobistej i zawodowej, także w Nowym Roku 2015.
    Pozdrawiam, Jola
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację o nowej talii! Ja bardzo lubię oglądać takie, których jeszcze nie widziałam, a ta wprowadza w klimat świąt, które już za kilka dni :)

      Ja Ci również życzę wspaniałego roku 2015, dużo zdrowia i radości!

      Usuń